مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 20:502022-12-15ورزشي

زیدان و آنچلوتی گزینه های هدایت برزیل!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل پس از باخت در جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی، استعفای خود را اعلام کرده بود، - رسانه ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل پس از باخت در جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی، استعفای خود را اعلام کرده بود، اما فدراسیون فوتبال این کشور هنوز جانشینی برای این مربی برزیلی که از سال 2016 سکان هدایت سلسائو را در دست داشت، ارائه نکرده است، ولی در این بین وبسایت OK diario در مطلبی از علاقه مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل به زین الدین زیدان خبر داده است.

سوال اصلی، اما جدای از علاقه برزیلی ها در سپردن نیمکت تیم ملی فوتبال کشورشان به زیزو این است که آیا زیدان اکنون هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت؟ این سرمربی فرانسوی از زمان ترک رئال مادرید در تابستان 2021 به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت نداده است.

اخیراً هم برخی رسانه ها به اتفاق آرا گزارش داده بودند که زیدان نمی تواند سرمربی جدید تیم ملی برزیل شود چرا که او در فکر انتخاب به عنوان سرمربی فرانسه است که اکیپ یکی از معروف ترین آن ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدان و آنچلوتی گزینه های هدایت برزیل!

زیدان و آنچلوتی گزینه های هدایت برزیل!