مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-16اقتصادي

بیش از 15 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی قشم رفع تصرف شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 3 قطعه از اراضی ملی و دولتی به مساحت بیش از 15 هزار متر مربع در جزیره قشم خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 3 قطعه از اراضی ملی و دولتی به مساحت بیش از 15 هزار متر مربع در جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی در تشریح این خبر، افزود: سه قطعه از اراضی ملی و دولتی در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای ملکی و گوران جزیره قشم مجموعأ به مساحت 15 هزار و 283 متر مربع آزادسازی شد.

وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را 74 میلیارد و 336 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی ربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر مقابله قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی و دولتی، این موضوع از جمله اولویت های دادگستری استان هرمزگان در راستای احیای حقوق عامه و اجرای بند دوم اصل 156 قانون اساسی است و بر این اساس متخلفان برابر قانون و مقررات مورد پیگرد قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی قشم رفع تصرف شد

بیش از 15 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی قشم رفع تصرف شد