مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-16سياسي

تحلیل خطیب جمعه قم از عوامل اغتشاشات اخیر


بسترها و زمینه های داخلی اغتشاشات مانند گرانی ها و نابسامانی ها در موضوع مسکن و بیکاری از عوامل مهم در اغتشاشات است که باید در تحلیل ها به آن توجه شود.

- آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که 25 آذر 1401 در مصلی قدس قم برگزار شد، با تاکید بر جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی به ویژه گاز، عنوان کرد: پژوهش زمانی ارزشمند است که کاربردی و مسئله محور باشد و همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند پژوهش هم باید برای رسیدن به اوج قله علم و ایجاد مرجعیت علمی و هم برای حل مسائل کشور باشد و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب پژوهش یک تکلیف و ماموریت محسوب می شود و امری ذوقی و سلیقه ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در رابطه با روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: این روز به مناسبت شهادت آیت الله مفتح به دست منافقین نامگذاری شده است؛ مدت ها است که دشمنان به دنبال جدا سازی این دو قشر تاثیرگذار و فرهیخته از یکدیگر هستند و رهبر معظم انقلاب می فرماید این دو قشر باید از تجربه های علمی و درسی یکدیگر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اکنون با آرام شدن نسبی اوضاع در کشور، لازم است که نخبگان و اندیشه ورزان به تحلیل عوامل موثر در این آشوب ها بپردازند تا برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم، اظهار کرد: در تحلیل آشوب های اخیر باید به سه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل خطیب جمعه قم از عوامل اغتشاشات اخیر

تحلیل خطیب جمعه قم از عوامل اغتشاشات اخیر