مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-16اجتماعي

توصیه های هواشناسی استان تهران/ضرورت کاهش تردد غیر ضروری


اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح زرد و با اشاره به تداوم پایداری نسبی جو، کاهش کیفیت و آلودگی هوا از روز شنبه (26 آذرماه) تا روز چهارشنبه (30 آذرماه) آورده است: پایداری نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه و افزایش غلظت آلاینده های جوی (به ویژه 2.

5 pm) در تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شمیرانات، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد و ورامین پیش بینی می شود.

از این رو کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم کنترل منابع آلاینده ها در بعضی ساعات در حد ناسالم برای تمام گروه ها پیش بینی می شود؛ در همین راستا اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری های قلبی و تنفسی، کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی توصیه کرده است.

لازم به ذکر است، هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی استان تهران/ضرورت کاهش تردد غیر ضروری

توصیه های هواشناسی استان تهران/ضرورت کاهش تردد غیر ضروری