مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16ورزشي

24 آذر روز درگذشت فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می شود


رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت:24 آذر ماه روز در گذشت زنده یاد مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل به عنوان روز فوتبال اردییل ثبت می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت:24 آذر ماه روز در گذشت زنده یاد مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل به عنوان روز فوتبال اردییل ثبت می شود.

صمد نوتاش 25 آذر در مراسم گرامیداشت زنده یاد مقصود بایرامی فوتبالیست اردبیلی اظهار داشت: روز24 آذر ماه روز درگذشت زنده یاد مقصود بایرامی برای ثبت به عنوان روز فوتبال اردبیل به اداره کل ورزش وجوانان پیشنهاد شده است تا این امر اجرایی شود.

وی گفت: زنده یاد مقصود بایرامی اسطوره اخلاق و نماد هم دلی بود و با نامگذاری درگذشت این زنده یاد به نام فوتبال اردبیل شاهد اتحاد و هم دلی بیش از حد جامعه فوتبال استان باشیم.

رییس هیات فوتبال استان گفت: زنده یاد مقصود بایرامی خدمات ارزنده ای به فوتبال استان ارائه داد و هم در ورزش وهم در اخلاق الگو بود ویاد و نامش فراموش نمی شود.

نوتاش بیان کرد: باید با اتحاد و همدلی زمینه ظهور بزرگ مردانی همچون مقصود بایرامی را دراستان فراهم کنیم.

اکبر ورودی مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز در این مراسم گفت: زنده یاد مقصود بایرامی هم در میدان ورزش وهم بیرون از میدان ورزش نماد و الگوی اخلاق بود و یاد و نامش فراموش نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 آذر روز درگذشت فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می شود

24 آذر روز درگذشت فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می شود