مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-16سياسي

بزرگترین ناقضان حقوق زن مدافع زنان ایران شده اند


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز بزرگترین ناقضان حقوق بشر و زن مدافع حقوق زنان ایران اسلامی شده اند، گفت: اجازه سواستفاده ابزاری از زنان ایرانی را به هیچ کس نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رشت در مصلای امام خمینی (ره) به در پیش بودن روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و بر ضرورت ارتباط و تعامل بیشتر این دو مرکز علمی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه پیشرفت کرده و امروز به دو بال تعالی انقلاب تبدیل شده اند، افزود: این همکاری و تعامل همچنان ادامه دارد.

امام جمعه رشت به دخالت های دولت آلمان در اغتشاشات اخیر و پرچمداری این کشور به جای آمریکا اشاره و با بیان اینکه عده ای از ضد انقلاب ها در این کشور حضور دارند، گفت: دخالت ها و حمایت های این کشور از اغتشاشات ایران در حالی است طی روزهای گذشته پلیس این کشور 25 نفر از مخالفان دولت آلمان را به بهانه کودتا دستگیر کرده است.

وی اضافه کرد: این کشورها از طریق فضای مجازی به جوانان ما آموزش اغتشاش و استفاده از سلاح گرم و سرد را می دهند اما در کشور خود تحمل شنید صدا اعتراض و مخالف را ندارند.

آیت الله فلاحتی در ادامه بیان کرد: آلمان با این کار به دنبال فرافکنی درباره وضعیت سخت خود در زمستان بعد از جنگ روسیه و اوکراین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ناقضان حقوق زن مدافع زنان ایران شده اند

بزرگترین ناقضان حقوق زن مدافع زنان ایران شده اند