مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-16سياسي

اضافه شدن بیش از200اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


رییس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت:بیش از200 دستگاه اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی احمدی رییس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه که به مناسبت روز حمل و نقل عمومی انجام شد، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی یکی از راهکارهای اقتصادی برای کمک به قشر ضعیف و کم درآمد جامعه بوده و اکثر مناطق حاشیه نشین شهر متقاضی حمل و نقل اتوبوسی هستند.

وی با اشاره به سیاست های دولت بین سال های 92 تا 1400 در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، افزود: بر این اساس حمل و نقل اتوبوسی روز به روز در شهرهای بزرگ به سمت فرسودگی پیش رفت که خوشبختانه در دولت سیزدهم قرارگاهی در وزارت کشور و با ریاست وزیر کشور، جهت بررسی مشکلا، معضلات و مباحث حمل و نقل عمومی به صورت ویژه تشکیل شد.

عضو هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور تصریح کرد: خوشبختانه مقدمات خرید 108 دستگاه اتوبوس جدید برای کرمانشاه فراهم شده و به صورت ویژه برای مرحله اول تعداد 20 دستگاه اتوبوس برای شهر کرمانشاه دریافت شده است.

وی با اشاره به سیاست های خوب دولت سیزدهم در حمایت از ناوگان اتوبوسی شهرها، خاطرنشان کرد: با توجه به قیمت بسیار بالای اتوبوس ها امکان پرداخت هزینه خرید اتوبوس مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن بیش از200اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

اضافه شدن بیش از200اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه