مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-16سياسي

برای دشمن، شیعه و سنی و سیستانی فرقی نمی کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی کند و می خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نفل از تسنیم، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان با اشاره به برخی از مناسبت های پیش رو اظهار داشت: یکشنبه 27 آذرماه سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر مفتح است که ایشان نماد وحدت حوزه و دانشگاه بودند و روز شهادت ایشان نیز به عنوان سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: حوزویان و دانشگاهیان دو قشر دانشمند و فرهیخته جامعه هستند که در رشد و هدایت دینی، اخلاقی، معنوی و نیز در جهت آبادانی و زندگی سالم نقش ویژه دارند و اگر این دو قشر همکاری و هم افزایی داشته باشند می توانند نقش بیشتر و ویژه ای در جامعه ایفا کنند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه اظهار داشت: در سوابق حوزه و دانشگاه مشاهده می شود دوره هایی که هر یک به تنهایی کار را دنبال کرده اند و در دوره هایی نیز مانند قبل از انقلاب همکاری داشتند و سبب رشد و پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی بر لزوم اتحاد، ارتباط و تعامل حوزه و دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: این دو قشر تاثیرگذار باید همکاری و هم افزایی داشته و تجربیات مثبت خود را به یکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دشمن، شیعه و سنی و سیستانی فرقی نمی کند

برای دشمن، شیعه و سنی و سیستانی فرقی نمی کند