مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-16اقتصادي

150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از ذخیره بالغ بر 150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از ذخیره بالغ بر 150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه احمد مجرد، با بیان اینکه طرح سهمیه بندی و ثبت نام الکترونیکی کپسول گاز مایع یکی از اثربخش ترین طرح ها در رابطه با بحث صرفه جویی و شناسایی مصرف کنندگان واقعی است، گفت: بالغ بر 150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد.

وی گفت: آذربایجان غربی با 150 هزار خانوار نفت سوز همچنان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید در سطح کشور بحساب می آید، به این ترتیب با شروع پیک سرما و افزایش روند مصرف فرآورده های نفتی، درخواست مردم نیز نسبت به تهیه کپسول گاز مایع چندین برابر شده است.

مجرد افزود: با توجه به تعمیرات اضطراری که هفته گذشته در پالایشگاه اراک بوجود آمده بود، اختلالاتی در توزیع این فرآورده را موجب شده بود که بحمدالله بلافاصله با رفع مشکل و جبران این اختلال، ذخیره سازی گاز مایع از طریق پالایشگاه های تبریز و آبادن در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد

150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد