مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-17سياسي

راه اندازی بیش از 500 پروژه دانش بنیان و استارت آپ توسط ستاد اجرایی فرمان امام


معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از راه اندازی افزون بر 100 پروژه دانش بنیان و 400 استارت آپ در این ستاد خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از راه اندازی افزون بر 100 پروژه دانش بنیان و 400 استارت آپ در این ستاد خبر داد.

سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای حمایت از فناوران و طرح های دانش بنیان، گام های بلندی برداشته است و با تشکیل موسسه دانش بنیان به عنوان بزرگترین موسسه دانش بنیان در سطح کشور، توانسته است براساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رتبه دوم فعالیت های دانش بنیان کشور را کسب کند و این بیانگر آن است که برای جوانان، فناوران و فعالیت های دانش بنیان ارزش قائلیم و مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فعالیت در حوزه دانش بنیان با سایر فعالیت ها در حوزه تولید متفاوت و اغلب ریسکی است، چون ممکن است از 10 محصول دانش بنیان یکی به نتیجه برسد.

با این حال افزون بر 100 پروژه دانش بنیان و 400 استارت آپ در این ستاد راه اندازی شده است.

سیدهاشمی با تاکید بر اینکه در ورود به فعالیت های دانش بنیان هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: صنایع دارویی، کشاورزی، تامین قطعات مورد نیاز صنایع پتروشیمی، تامین نیازهای نیروگاه ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 500 پروژه دانش بنیان و استارت آپ توسط ستاد اجرایی فرمان امام

راه اندازی بیش از 500 پروژه دانش بنیان و استارت آپ توسط ستاد اجرایی فرمان امام