مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-17اقتصادي

تخصیص تسهیلات برای راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی در خوزستان


بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان نزدیک به 600 میلیارد ریال تسهیلات به تمامی سرمایه گذاران اقامت گاه های بوم گردی استان خوزستان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/خوزستان بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان نزدیک به 600 میلیارد ریال تسهیلات به تمامی سرمایه گذاران اقامت گاه های بوم گردی استان خوزستان اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بهره برداری از این اقامتگاه ها 370 نفر به ظرفیت اسکان شبانه مراکز بوم گردی استان افزوده می شود.

این اقامت گاه های بوم گردی در شهرستان های دزفول، باغملک، ایذه، حمیدیه، بهبهان، اندیکا و سوسنگر راه اندازی می شوند.

اقامت گاه های بوم گردی اقامت گاه هایی هستند که در محیط های طبیعی و بومی با رعایت بالاترین سطح ممکن ضوابط زیست محیطی و به شکلی سازگار با معماری بومی، بافت تاریخی و سیمای طبیعی منطقه تاسیس شده و ضمن حداکثر تعامل با جامعه محلی زمینه حضور گردش گران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می کند.

امروزه افزایش میل افراد به کشف مناطق بکر و طبیعی سبب شده تا سفر کردن در گستره وسیع تری صورت گیرد و اقامت گاه های بوم گردی مورد توجه بیشتری واقع شوند.

اقامت گاه های بوم گردی با توجه به ظرفیت اقامت باکیفیت و کم هزینه ناشی از تنوع و بیان سنت ها و آداب زندگی محلی همواره مورد علاقه گردش گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات برای راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی در خوزستان

تخصیص تسهیلات برای راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی در خوزستان