مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-17اجتماعي

لزوم مشارکت شرکت های دانش بنیان برای مقابله با چالش های محیط زیستی پایتخت


سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضرورت تغییر نگاه به موضوعات محیط زیستی پایتخت، لزوم استفاده از پژوهش ها و ایده های نوین شرکت های دانش بنیان در مقابله با چالش های محیط زیست شهری را مورد تأکید قرار داد.

- سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضرورت تغییر نگاه به موضوعات محیط زیستی پایتخت، لزوم استفاده از پژوهش ها و ایده های نوین شرکت های دانش بنیان در مقابله با چالش های محیط زیست شهری را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا سادات حسینی در جلسه شورای مدیران محیط زیست پایتخت که با حضور حسین نظری - معاون خدمات شهری و محیط زیست - برگزار شد، اقداماتی مانند شناسایی منابع آلاینده و تلاش برای کاهش این منابع را از جمله تلاش های صورت گرفته برای ارتقای و بهبود محیط زیست شهر تهران ذکرکرد و گفت: اینکه ما هنوز با مسائل و مشکلات عدیده ای در حوزه محیط زیست شهری مواجه هستیم، بیانگر این است که اقدامات صورت گرفته کافی نبوده و به اندازه مورد انتظار بر کاهش و کنترل چالش های موجود مؤثر نبوده است.

وی استفاده از فناوری های نوین در حوزه محیط زیست، توسعه و افزایش ارتباط و تعامل با شرکت های دانش بنیان، ایجاد زمینه مشارکت بیشتر و استفاده از ظرفیت دبیران محیط زیست در سطح محلات به عنوان سفیران همراه شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شرکت های دانش بنیان برای مقابله با چالش های محیط زیستی پایتخت

لزوم مشارکت شرکت های دانش بنیان برای مقابله با چالش های محیط زیستی پایتخت