مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-17بين الملل

درخواست نتانیاهو برای برخورد شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو با اشاره به اعتراضات خیابانی 2 شب گذشته یهودیان حریدی در شهر قدس ضمن محکوم کردن معترضین، - بنیامین نتانیاهو نامزد تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی با اعمال انزجار از اعتراضات یهودیان محله صد دروازه در شهر قدس خواستار برخورد قاطع و خشن پلیس با آنچه وی از آن ها به عنوان اخلالگران یاد کرد، شد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو با اشاره به اعتراضات خیابانی 2 شب گذشته یهودیان حریدی در شهر قدس ضمن محکوم کردن معترضین، خواستار شدت عمل بیشتر پلیس با این افراد و سپردن آن ها به چنگال عدالت شد.

در جریان ناآرامی های بامداد پنج شنبه و جمعه در محله صد دروازه در شهر بیت المقدس یک زن 40 ساله به شدت زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

وضعیت جسمانی این زن وخیم اعلام شده است.

در اعتراضات 2 شب گذشته در شهر قدس بسیاری از خودرو ها و اموال عمومی توسط یهودیان حریدی تخریب و به آتش کشیده شد.

اعتراضات در محله صد دروازه پس از آن شروع شد که یک یهودی متعصب اقدام به آتش زدن یک مغازه فروش تلفن همراه در این محله کرد.

با ورود نیرو های پلیس و دستگیری عامل این آتش سوزی، صد ها تن از یهودیان حریدی در حمایت از این فرد به خیابان ها آمده و با نیرو های پلیس دیگری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نتانیاهو برای برخورد شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان

درخواست نتانیاهو برای برخورد شدید پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان