مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-17اقتصادي

اجرای 33 پروژه سکونتگاه های غیررسمی در گلستان/ عدم تخصیص قیر رایگان در سال جاری


مدیرکل راه وشهرسازی گلستان از اجرای 33 پروژه سکونتگاه های غیررسمی در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها در هشت محله شهرهای گرگان و گنبدکاووس اجرا شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه وشهرسازی گلستان از اجرای 33 پروژه سکونتگاه های غیررسمی در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها در هشت محله شهرهای گرگان و گنبدکاووس اجرا شده است.

مهدی ملک صبح امروز شنبه 26 آذر 1401 در جریان سفر محمد آیینی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از وضعیت پروژه های بازآفرینی گلستان و محله های هدف بازآفرینی و سکونتگاه های غیررسمی شهرهای گرگان، رامیان و گنبدکاووس، مدرسه صالحیه و مسجد گلشن از مهمترین اهداف سفر معاون وزیر راه وشهرسازی به استان است.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان با اشاره به اینکه آسفالت بازآفرینی محله انجیراب شهر گرگان و محوطه سازی امامزاده 9 تن گرگان با حضور این مقام کشوری افتتاح می شود، ادامه داد: نشست با نماینده ولی فقیه در گلستان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر راه وشهرسازی به استان است.

وی از افتتاح پروژه های آسفالت بازآفرینی توسط معاون وزیر راه وشهرسازی در جریان سفر امروز خبر داد و یادآور شد: میزان قیر تخصیص یافته در سال 1400 به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 33 پروژه سکونتگاه های غیررسمی در گلستان/ عدم تخصیص قیر رایگان در سال جاری

اجرای 33 پروژه سکونتگاه های غیررسمی در گلستان/ عدم تخصیص قیر رایگان در سال جاری