مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-17سياسي

مسابقه «قاب سرخ» همزمان با تشییع 5 شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می شود


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری مسابقه عکس موبایلی «قاب سرخ» همزمان با برگزاری مراسم تشییع پنج شهید گمنام دفاع مقدس در استان خبرداد.

- غلامرضا الواری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با روز جهانی مقاومت و برگزاری مراسم تشییع پنج شهید گمنام دفاع مقدس مسابقه عکس موبایلی قاب سرخ به همت اداره ارشاد، سپاه روح الله و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه در موضوعات تشییع شهدای گمنام، شهدا به روایت مردم، مقاومت، سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی و بصیرت و حماسه 9 دی برگزار می شود.

معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 15 دی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس همزمان با نقاط مختلف کشور در استان مرکزی نیز مراسم تشییع شهدای گمنام از تاریخ 24 آذر تا 6 دی ماه برگزار می شود.

حرکت کاروان شهدای گمنام از تاریخ از 24 آذرماه از شهرستان زرندیه آغاز و در ادامه در 25 آذر در ساوه، 26 آذر در دلیجان، 27 آذر در محلات، 28 آذر در خمین، 29 آذر در شازند، 30 آذر در خنداب، 1 دی در کمیجان، 2 دی در فراهان، 3 دی در آشتیان، 4 دی در تفرش و 5 دی در اراک به مسیر خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «قاب سرخ» همزمان با تشییع 5 شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می شود

مسابقه «قاب سرخ» همزمان با تشییع 5 شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می شود