مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-17پزشكي

خراسان شمالی «زرد» شد/ وجود 61 بیمار بستری شده کرونایی در بیمارستان ها


استان خراسان شمالی به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت.

- خراسان شمالی زرد شد/ وجود 61 بیمار بستری شده کرونایی در بیمارستان ها ایسنا/خراسان شمالی استان خراسان شمالی به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهرستان های رنگ زرد در استان خراسان شمالی از 6 به 8 مورد افزایش یافت و اکنون تمام شهرستان های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آخرین به روزرسانی های وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا، تعداد شهرستان های با وضعیت زرد در استان افزایش یافته و این موضوع بیانگر این است که ویروس کرونا هنوز به طور کامل از بین نرفته.

دکتر سید جواد پورنقی ادامه داد: پیش از این دو شهرستان شیروان و اسفراین به لحاظ وضعیت کرونایی دارای رنگ آبی بودند اما با روند افزایشی مبتلایان، بر اساس رنگ بندی جدید در خطر متوسط کرونایی قرار گرفته و زرد شدند.

وی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب فضاها و اماکن عمومی و استفاده از ماسک مکررا تاکید و اعلام کرد: تکمیل واکسیناسیون کرونا منجر به ایجاد ایمنی عمومی می شود، بنابراین شهروندان در سریع ترین زمان نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی «زرد» شد/ وجود 61 بیمار بستری شده کرونایی در بیمارستان ها

خراسان شمالی «زرد» شد/ وجود 61 بیمار بستری شده کرونایی در بیمارستان ها