مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:212022-12-17سياسي

جزییات انهدام خانه تیمی آشوبگران در فردیس/ 15 نفر دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس، در جمع اصحاب رسانه، از شناسایی یک خانه تیمی اغتشاشگران و دستگیری اعضای این خانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فردیس خبر داد.

وی افزود: این تیم 15 نفره با ایجاد پاتوق خانگی در یک زیرزمین مسکونی برای برهم زدن امنیت و آرامش عمومی برنامه ریزی و اقدام می کردند.

آن ها با شبکه های معاند در ارتباط بودند و برنامه هایشان را از آن ها دریافت می کردند تا امنیت را از جامعه ما سلب کنند.

    فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه دستگیری اغتشاشگران در این شهرستان ادامه دارد، عنوان کرد: با رصد سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان لیدرهای ناآرامی ها در فردیس شناسایی و دستگیر می شوند.

علیزاده فلسفه وجودی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایجاد نظم و امنیت در جامعه دانست و بیان کرد: مردم کشور از ما امنیت و بالاتر از آن حفظ امنیت را می خواهند زیرا حفظ امنیت بالاتر از امنیت است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت: حدود سه ماه از فوت مرحومه مهسا امینی می گذرد؛ این اتفاق بهانه و دستاویزی برای معاندین و مخالفینی شده که خوبی و آرامش مردم کشور ما را نمی خواهند و از این بهانه برای سلب آرامش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انهدام خانه تیمی آشوبگران در فردیس/ 15 نفر دستگیر شدند

جزییات انهدام خانه تیمی آشوبگران در فردیس/ 15 نفر دستگیر شدند