مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-17اقتصادي

نامه چند تشکل دانشجویی به قالیباف


جمعی از تشکل های بسیج دانشجویی در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی قرار گرفتن طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» در دستور صحن علنی و تسریع در رسیدگی و تصویب آن را خواستار شدند.

- جمعی از تشکل های بسیج دانشجویی در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی قرار گرفتن طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور صحن علنی و تسریع در رسیدگی و تصویب آن را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح ذیل است : جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ همان طور که مستحضرید در دو دهه ی گذشته، کشور چندین بار با جهش های قیمتی ارز، طلا، خودرو و مسکن مواجه شده است؛ چنان که بنا برالتهاب به وجود آمده در این بازارها، سطح دسترسی مردم به مسکن، خودرو و کالاهای ضروری وارداتی به مراتب دشوارتر شده است.

به عنوان مثال، تنها طی دو ماه گذشته قیمت سکه طلا از 15 میلیون تومان به بیش از 19 میلیون تومان افزایش یافته و قیمت ارز نیز با جهش شدیدی مواجه شده که اثرات این جهش های قیمتی حتی بر فرهنگ ایرانی بخصوص ازدواج جوانان تأثیر منفی داشته است.

جامعه دانشگاهی باتکیه بر تجربه اقتصادی ایران، معتقد است نظارت های تعزیراتی تأثیر چندانی بر ثبات این بازارها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه چند تشکل دانشجویی به قالیباف

نامه چند تشکل دانشجویی به قالیباف