مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-17سياسي

سیاست های ضدایرانی سئول بر مناسبات ایران و کره جنوبی تأثیر خواهد گذاشت


کمیسیون امنیت میلی و سیاست خارجی مجلس طی بیانیه ای اعلام کرد: بی تردید ادامه سیاست های ضد ایرانی سئول در همسویی با اقدامات کاخ سفید علیه ملت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محکومیت حمایت پارلمان کره جنوبی از عناصر اغتشاشگر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در ادامه رفتارهای ضد ایرانی دولتمردان کره جنوبی متأسفانه شاهد صدور بیانیه مغرضانه پارلمان این کشور علیه مردم ایران و حمایت از اغتشاشگرانی که جان و امنیت ملت ایران را به مخاطره انداخته اند، بودیم.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن صدور بیانیه مداخله جویانه پارلمان کره جنوبی و حمایت از آشوبگران و عناصر تروریست، خواستار بازنگری وزارت امورخارجه در مناسبات فیمابین دوکشور در عرصه های مختلف است.

این بیانیه می افزاید: این اقدام پارلمان جمهوری کره، در حالی است که این کشور مدتها است اموال و منابع هنگفت مالی متعلق به مردم ایران را در همسویی با سیاست های ضد ایرانی کاخ سفید بلوکه کرده و از بازگرداندن آنها به جمهوری اسلامی ایران خودداری می کند.

این عمل در واقع چپاول منابع مالی ملت ایران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ضدایرانی سئول بر مناسبات ایران و کره جنوبی تأثیر خواهد گذاشت

سیاست های ضدایرانی سئول بر مناسبات ایران و کره جنوبی تأثیر خواهد گذاشت