مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-17فرهنگي

آغاز ثبت نام اصحاب رسانه در جشنواره بین المللی فیلم فجر


ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از دوشنبه 28 آذر 1401 آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با هدف تکریم اصحاب رسانه و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می دارد.

علاقه مندان می توانند از روز دوشنبه 28 آذرماه تا ساعت 24 روز یک شنبه 4 دی ماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره بین المللی فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- برای خبرنگاران، معرفی نامه با امضای مدیرمسئول رسانه نیاز است.

معرفی نامه از رسانه هایی پذیرش می شوند که واجد شرایط زیر باشند: الف- موجود در فهرست رسانه های دارای مجوز و در حال انتشار (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ب- برخوردار از گستره توزیع کشوری- ارتباط مستمر رسانه با رویدادهای سینمای ایران به نحوی که از اسفندماه 1400 تا آذرماه 1401، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اصحاب رسانه در جشنواره بین المللی فیلم فجر

آغاز ثبت نام اصحاب رسانه در جشنواره بین المللی فیلم فجر