مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-17اقتصادي

سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: یکی از اهداف این صندوق توسعه کسب و کارها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیاوش ملکی فر در نشست معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه این صندوق علاوه بر ارائه تسهیلات، به توسعه کسب و کار هم کمک می کند، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای کمک به تجاری سازی، نوآوری، اختراعات، شکوفایی و کاربردی کردن دانش فنی از طریق تسهیلات تأسیس شد.

وی با اشاره به سرمایه سه هزار میلیارد تومانی این صندوق افزود: مأموریت این صندوق تأمین مالی اکوسیستم فناوری و نوآوری است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه این صندوق مربوط به معاونت علمی نیست و مستقیم وابسته به نهاد ریاست جمهوری است، افزود: فعالیت های اصلی این صندوق شامل ارائه تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی است و قید دانش بنیانی ندارد و غیر دولتی است.

ملکی گفت: مقرر شده بود دولت سالانه نیم درصد بودجه عمومی و 3 هزار میلیارد تومان اعتبار به این صندوق اختصاص دهد که البته هنوز سه هزار میلیارد به صورت کامل اختصاص نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی

سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی