مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-17سياسي

محمد قنادی: طراحی و ساخت رآکتور بومی از برنامه های اصلی سازمان انرژی اتمی است


معاون برنامه ریزی هسته ای و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی گفت: تلاش است در مدیریت جدید، سازمان از یک مجموعه تحقیقاتی به یک مجموعه صنعتی و کار آمد برای کشور تبدیل شود.

- معاون برنامه ریزی هسته ای و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی گفت: تلاش است در مدیریت جدید، سازمان از یک مجموعه تحقیقاتی به یک مجموعه صنعتی و کار آمد برای کشور تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قنادی، معاون برنامه ریزی هسته ای و نظارت راهبردی سازمان با اشاره به برنامه راهبردی طولانی مدت سازمان انرژی اتمی در نشست با اعضای فراکسیون راهبردی مجلس گفت: در دوره اخیر و با مدیریت جدید تلاش بر این شد که دانش بومی هسته ای که حاصل تلاش متخصصان داخلی است در مسیر صنعتی سازی و استفاده برای مردم در آید و سازمان از یک مجموعه تحقیقاتی به یک مجموعه صنعتی و کار آمد برای کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: ورود به حوزه تامین دارو برای بیماری های مختلف از جمله سرطان ها و بیماری های قلبی، دفع آفات کشاورزی، پرتو دهی مواد غذایی برای افزایش ماندگاری و حفظ خواص محصولات کشاورزی و کاهش فسادپذیری از جمله گام های نوین در عرصه عمومی برای استفاده مردم از دانش هسته ای است، همچنین توسعه نیروگاهی و تولید انرژی با به کارگیری صنعت هسته ای و طراحی و ساخت رآکتور بومی از برنامه های اصلی سازمان است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد قنادی: طراحی و ساخت رآکتور بومی از برنامه های اصلی سازمان انرژی اتمی است

محمد قنادی: طراحی و ساخت رآکتور بومی از برنامه های اصلی سازمان انرژی اتمی است