مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-17پزشكي

تعطیلی 258 مرکز تهیه و توزیع به دلایل بهداشتی در فارس


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از تعطیلی 258 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های عمومی ناقض موازین بهداشتی در استان فارس، - از ابتدای سال 1401 تاکنون خبر داد.

سیامک شمس شنبه 26 آذر به خبرنگاران گفت: نظارت بهداشت محیط به عنوان گامی موثر در ارتقاء سلامت عمومی جامعه، محسوب می شود که موجب محدود و یا متوقف شدن خطر بروز بسیاری از بیماری ها، عفونت ها و مسمومیت های ناشی از آب و مواد غذایی، موجودات موذی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، وی گفت: از ابتدا امسال تاکنون از 264 هزار و 176 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نانوایی، رستوران، چلوکبابی، فست فود، هتل، مسافرخانه، تالار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و مردانه بازدید و 258 مرکز به دلیل تخلفات بهداشتی که سلامت عمومی را تهدید می کرده، تعطیل شده است.

شمس با بیان اینکه بخش مهمی از فعالیت های گروه سلامت محیط به نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد، گفت: این نظارت ها در قالب بازرسی برای صدور صلاحیت، بازرسی های دوره ای، بازرسی برای پیگیری شکایات، کنترل رعایت بهداشت مواد غذایی در این اماکن از طریق کنترل ظاهری، پایش دارا بودن برچسب مواد غذایی، نمونه برداری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 258 مرکز تهیه و توزیع به دلایل بهداشتی در فارس

تعطیلی 258 مرکز تهیه و توزیع به دلایل بهداشتی در فارس