مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-17سياسي

در زمینه تهدیدات سلامت در حوزه جمعیتی به آینده نگری نیاز داریم


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: در زمینه تهدیدات موجود سلامت در حوزه جمعیتی نیاز به آینده نگری داریم، چراکه ممکن است در آینده مسائل و مشکلاتی را در حوزه های مختلف فرهنگی، - معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: در زمینه تهدیدات موجود سلامت در حوزه جمعیتی نیاز به آینده نگری داریم، چراکه ممکن است در آینده مسائل و مشکلاتی را در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پیش رو داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در اجلاس معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی قم برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت علاوه بر امور تحقیقی و پژوهشی، توجه به امور اجتماعی، شناختی و علوم تربیتی است.

وی توجه دانشگاه ها به نسل پنج را مورد توجه قرار داد و گفت: امروزه علاوه بر آموزش و پژوهش، مسئله محوری و حل مشکلات و همچنین تربیت مدیرانی که حل مسائل و مشکلات محیطی را محور تحصیل خود قرار دهند، باید مورد توجه دانشگاه ها قرار گیرد.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به تهدیدات سلامت در حوزه جمعیتی، اظهار کرد: در این زمینه نیاز به آینده نگری داریم، چراکه ممکن است در آینده، مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه تهدیدات سلامت در حوزه جمعیتی به آینده نگری نیاز داریم

در زمینه تهدیدات سلامت در حوزه جمعیتی به آینده نگری نیاز داریم