مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-17بين الملل

آفریقای جنوبی: اسراییل جایی در اتحادیه آفریقا ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نالدی پاندور» در گفتگو با تلویزیون فلسطین افزود: «شاهد مستحکم ترین همبستگی با مبارزات مردم فلسطین در آفریقای جنوبی هستیم و تعهدی بزرگ نسبت به آرمان فلسطین داریم تا اطمینان حاصل شود که این همبستگی نه تنها در .

- وزیر روابط و همکاری بین المللی آفریقای جنوبی، پیوستن رژیم صهیونیستی به اتحادیه آفریقا را اهانت به متن و روح منشور این اتحادیه دانست و تاکید کرد که این رژیم جایی در این اتحادیه ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نالدی پاندور در گفتگو با تلویزیون فلسطین افزود: شاهد مستحکم ترین همبستگی با مبارزات مردم فلسطین در آفریقای جنوبی هستیم و تعهدی بزرگ نسبت به آرمان فلسطین داریم تا اطمینان حاصل شود که این همبستگی نه تنها در حوزه عمومی در آفریقای جنوبی، بلکه در کل قاره آفریقا وجود دارد.

این مقام آفریقای جنوبی تاکید کرد که کشورش بشدت در برابر اجازه اتحادیه آفریقا برای اعطای مقام ناظر به رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد.

وی گفت که پیوستن رژیم صهیونیستی به اتحادیه آفریقا، به منزله توهین به متن و روح منشور اتحادیه است که استعمار و شیوه های امپریالیستی و اشغال سرزمین های کشور های مستقل را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی: اسراییل جایی در اتحادیه آفریقا ندارد

آفریقای جنوبی: اسراییل جایی در اتحادیه آفریقا ندارد