مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-17سياسي

محکومیت قطعی 28 نفر از متهمان پرونده تخلفات مالی شهرداری سلمانشهر


رییس کل دادگستری مازندران از محکومیت قطعی 28 نفر از متهمین پرونده تخلفات مالی کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی سلمانشهر از توابع شهرستان عباس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از محکومیت قطعی 28 نفر از متهمان پرونده تخلفات مالی کارکنان شهرداری واعضای شورای اسلامی سلمانشهر از توابع شهرستان عباس آباد خبر داد و اظهار کرد: به منظور محقق کردن یکی از مهمترین اولویت های قوه قضاییه دایر بر رسیدگی سریع، قاطع و قانونی به مصادیق مختلف فساد، خصوصاً مفاسد اقتصادی و نیز ارتقا سلامت نظام اداری و در اجرای تأکیدات مکرر رییس قوه قضاییه، دادگستری استان مازندران بیش از پیش عزم خویش را برای مبارزه با متعدیان به بیت المال و مقابله با مظاهر فساد در دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی، جزم کرده و همه مساعی لازم را برای افزایش انضباط سازمانی در دستگاه مزبور، به کار گرفته است.

حجت الاسلام اکبری عنوان کرد: در همین خصوص برای 69 نفر از متهمین کیفر خواست صادر شده که دادگاه بدوی، 55 نفر از نامبردگان را محکوم کرد.

به لحاظ تجدید نظر خواهی محکومین، پرونده به یکی از شعب محاکم تجدید نظر استان، ارجاع شده و قضات محاکم تجدید نظر مزبور، در مورد 28 نفر از مرتکبین، حکم دادگاه بدوی را با اندک اصلاحاتی تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قطعی 28 نفر از متهمان پرونده تخلفات مالی شهرداری سلمانشهر

محکومیت قطعی 28 نفر از متهمان پرونده تخلفات مالی شهرداری سلمانشهر