مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-17اقتصادي

تخصیص تسهیلات حمایتی اشتغالزایی در آذربایجان شرقی


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اعلام کرد: امسال 2 هزار و 632 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در استان تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یونس طاهری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این تسهیلات نخستین بار از اعتبارات جز 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 و با نرخ سود 4 درصد برای حمایت از طرح های خود اشتغالی و کارفرمایی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تسهیلات جدید اشتغالزایی از طریق 9 دستگاه اجرایی و نهادهای حمایتی شامل: بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد علوی، مهارت آموزی کارکنان وظیفه، میراث فرهنگی و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و ادارات تعاون.

کار و رفاه اجتماعی (شرکت های تعاونی) پرداخت می شود.

طاهری اضافه کرد: این تسهیلات برای طرح های انفرادی 150 میلیون تومان و برای کارفرمایی 4 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی توزیع شهرستانی این تسهیلات بر اساس شاخص های جمعیت و مناطق محروم و نرخ بیکاری مناطق صورت گرفته و به دستگاه ها و نهادهای حمایتی و فرمانداران ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات حمایتی اشتغالزایی در آذربایجان شرقی

تخصیص تسهیلات حمایتی اشتغالزایی در آذربایجان شرقی