مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:002022-12-17سياسي

مداحان اهل بیت (ع) منادیان عدالت باشند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اعتراض، حق خدا به گردن ماست و ما باید این حق را ادا کنیم، گفت: مداحان اهل بیت (ع) منادیان عدالت باشند.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اعتراض، حق خدا به گردن ماست و ما باید این حق را ادا کنیم، گفت: مداحان اهل بیت (ع) منادیان عدالت باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حاج احمد واعظی رییس کانون مداحان کشور اظهار کرد: خداوند در آیه 41 سوره حج می فرماید به هر کس امکاناتی می دهیم وظیفه او اقامه نماز یعنی همان اقامه دین با تمام ابعادش می باشد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: نماز خواندن با اقامه نماز متفاوت است، ما در قرآن فقط اقامه نماز را داریم، رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) از نماز به عنوان عمود دین نام برده اند، عمود به معنای ستون است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در آیه 45 سوره عنکبوت فرموده نماز، اهل خود را از هر کار زشت و منکر باز می دارد، نمازی که اقامه می شود می تواند اهل خود را از زشتی و منکر باز دارد اما نمازی که خوانده می شود این گونه نیست.

وی خاطرنشان کرد: قرآن می گوید نماز را اقامه کنید، نماز ستون دین است، در اصول کافی آمده امام باقر (ع) به زراره فرمود ساختمان اسلام بر روی پنج ستون استوار است، این ستون ها عبارت اند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان اهل بیت (ع) منادیان عدالت باشند

مداحان اهل بیت (ع) منادیان عدالت باشند