مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:202022-12-17پزشكي

ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود علم بر مدار ارزشهای متعالی قرارگیرد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود که علم بر مدار اهداف و ارزشهای متعالی الهی و انسانی.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه: ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود علم بر مدار ارزشهای متعالی قرارگیرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود که علم بر مدار اهداف و ارزشهای متعالی الهی و انسانی.

همچون عدالت، اخلاق و دیگر خواهی در پرتو خداخواهی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به مناسبت سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 27 آذر ماه هر سال یادآور شهادت پر افتخار انسانی مجاهد، عالمی عامل و استادی فاضل و فرزانه است.

شهید بزرگوار آیت الله دکتر محمد مفتح، شخصیتی وارسته و پارسا بود که با برخورداری از دو ویژگی تعهد و تخصص ، هم مقبول جامعه دانشگاهی و هم محبوب حوزه های علمیه به شمار می آمد و از همین رو نام گذاری سالروز شهادت این اندیشمند بزرگ به عنوان روز وحدت حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود علم بر مدار ارزشهای متعالی قرارگیرد

ترکیب معنویّت و اخلاق با علم موجب می شود علم بر مدار ارزشهای متعالی قرارگیرد