مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-18فرهنگي

ایجاد صندوق حمایتی باهدف جریان مداوم سینمای کودک در اصفهان


نماینده شورای شهر اصفهان در شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان گفت: صندوق حمایتی برای حمایت از گروه های دارای ایده های خوب و مؤثر و تولیدکنندگان آثار برتر کل کشور ایجادشده تا جریان مداومی از تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان در اصفهان شکل بگیرد.

- ایسنا/اصفهان نماینده شورای شهر اصفهان در شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان گفت: صندوق حمایتی برای حمایت از گروه های دارای ایده های خوب و مؤثر و تولیدکنندگان آثار برتر کل کشور ایجادشده تا جریان مداومی از تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان در اصفهان شکل بگیرد.

علی صالحی با بیان اینکه بررسی اعضای سازمان سینمایی فارابی نسبت به کارایی سنجی جشنواره ها باعث طولانی شدن مذاکرات و گفت وگوها درباره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد، اظهار کرد: با جمع بندی این مذاکرات مقرر شد که جشنواره با تنفسی یک ساله، امسال به شکل افتتاحیه و فراخوان آثار و سال آینده نیز اختتامیه جشنواره برگزار شود.

او ادامه داد: نکته دوم اضافه شدن بخش هایی بود که بتواند غنای فیلم و سینمای کودک و نوجوان را به دنبال داشته و جشنواره را به اهداف خود نزدیک تر کند، ازجمله ایجاد صندوق حمایت از تولید آثار کودک و نوجوان که هر دو مورد یعنی میزبانی اصفهان در سال 1402


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صندوق حمایتی باهدف جریان مداوم سینمای کودک در اصفهان

ایجاد صندوق حمایتی باهدف جریان مداوم سینمای کودک در اصفهان