مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-18حوادث

مشهد رتبه نخست دستگیری اغتشاشگران را در کشور دارد


در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.

- مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد نگهبان، شامگاه شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در محل فرمانداری شهرستان مشهد اظهار کرد: لیدرهایی دستگیر کردیم که در حال صرف قورمه سبزی یا در حال مصرف مواد مخدر و مصرف مشروب بودند.

آنها را در حالی دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند.

شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه در ناآرامی های اخیر طی 90 روز گذشته نیروهای ما در حالت صد درصد در حالت آماده باش بودند، ادامه داد: امنیت، عدالت و اقتصاد سه ضلع اصلی نظام است که دشمن آن را نشان گرفت اما با همت مردم، رهبر معظم انقلاب و مسولان این فتنه برنامه ریزی شده با سربلندی بیرون آمدیم.

وی بیان کرد: دشمن آمده بود که در این 90 روز کار نظام را یکسره کند، اما به لطف هوشیاری مردم، فرمایشات معظم معظم رهبری، تلاش دستگاه های دولتی، امنیتی و انتظامی و حضور میدانی مدیران و مسئولان کشور از این فتنه با سربلندی خارج شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد رتبه نخست دستگیری اغتشاشگران را در کشور دارد

مشهد رتبه نخست دستگیری اغتشاشگران را در کشور دارد