مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-18اجتماعي

انباشت آلاینده ها در همدان به مدت 3 روز


مسئول برنامه پایش کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از آلودگی هوای شهر خبر داد و گفت: در ساعات ظهر ممکن است شاخص آلودگی هوا به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس برسد.

- مهدی خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت آلودگی هوا در همدان، اظهار کرد: از امروز به مدت سه روز انباشت آلاینده ها را در سطح شهر همدان داریم و همین مسأله منجر به کاهش دید افقی شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای سرد، آلودگی در سطح پایین باقی می ماند، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از کلانشهرهای کشور با مشکل آلودگی هوا مواجه شدند و این مسأله در همدان با شدت کمتری به وجود آمده است چراکه همدان یک شهر صنعتی نیست.

خدابخشی در رابطه با علت آلودگی هوا در همدان، توضیح داد: سوخت منازل و خودروها علت اصلی آلودگی هوا و پس از آن، فعالیت صنایع باعث این معضل شده البته گردوغبار ناشی از فعالیت های عمرانی نیز در آلودگی هوا بی تأثیر نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در شهر همدان خیلی بالا نیست، مطرح کرد: پیش بینی می شود با افزایش ترددها در سطح شهر تا ساعاتی دیگر و رسیدن به زمان ظهرگاهی، این شاخص به بالای 150ppmبرسد که در این صورت برای گروه های حساس، ناسالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت آلاینده ها در همدان به مدت 3 روز

انباشت آلاینده ها در همدان به مدت 3 روز