مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-18سياسي

برگزاری نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در لاهیجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس مجمع نمایندگان گیلان و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر 3 روزه اعضای این کمیسیون و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به گیلان گفت: - نشست تخصصی بررسی قانون تجارت با حضور اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در شهرداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس مجمع نمایندگان گیلان و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر 3 روزه اعضای این کمیسیون و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به گیلان گفت: در این نشست های فشرده تخصصی که در این سه روز در شهر های رشت، انزلی و لاهیجان برگزار شد بازنگری و اصلاح قانون تجارت پس از 9 دهه مورد بررسی قرار گرفت.

سید کاظم دلخوش افزود: همچنین در این نشست که میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد مسائل و مشکلات این شهرستان از سوی نماینده مردم این شهرستان در مجلس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان مطرح شد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این نشست گفت: پس از نشست های تخصصی که طی این سه روز برگزار شد اصلاح و بازنگری لایحه تجارت در دستور کار قرار گرفت و تا چند روز آینده اصلاح و به صحن علنی مجلس فرستاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در لاهیجان

برگزاری نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در لاهیجان