مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-18بين الملل

ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ترامپ به دنبال ادامه تلاش های کمیته 6 ژانویه برای محکوم کردن وی اعلام کرد: کشور ما از درون مریض است، - دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا روز شنبه کشور خود را با یک بیمار سرطانی در حال مرگ مقایسه کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ترامپ به دنبال ادامه تلاش های کمیته 6 ژانویه برای محکوم کردن وی اعلام کرد: کشور ما از درون مریض است، خیلی شبیه به یک بیماری سرطانی در حال مرگ می ماند.

کمیته 6 ژانویه درنظر دارد از وزارت دادگستری بخواهد تا اتهامات جنایی علیه ترامپ شامل شورش، مسدود کردن روند رسمی تحقیقات کنگره و توطئه برای فریب جامعه آمریکا را پیگیری کند.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود افزود: اف بی آی متقلب، وزارت به اصطلاح دادگستری و اطلاعات، همه بخش های سیستم و حزب دموکرات سرطان هستند.

اتخاذ این تصمیم از جانب کمیته 6 ژانویه گامی مهم در این پرونده است، زیرا با پایان سال جاری میلادی، و پس از پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای در مجلس نمایندگان و در دست گرفتن کنترل این مجلس از ژانویه 2023، ماموریت کمیته 6 ژانویه به طور خودکار تمام شده و کمیته منحل می شود.

از این رو کمیته در نظر دارد تحقیقات خود درباره این پرونده را به نتیجه رسانده و یافته های خود را پیش از پایان سال منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است

ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است