مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-18حوادث

سازماندهی نیروهای اورژانس برای امداد زمستانی در اردبیل


500 نفر نیروی اورژانس برای خدمات رسانی حوادث ترافیکی جاده ای استان اردبیل در قالب طرح امداد زمستانی سازماندهی شده اند.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: سازماندهی نیروهای اورژانس برای امداد زمستانی در اردبیل ایسنا/اردبیل علام کرد: 500 نفر نیروی اورژانس برای خدمات رسانی حوادث ترافیکی جاده ای استان اردبیل در قالب طرح امداد زمستانی سازماندهی شده اند.

دکتر سعید مهری امروز 27 آذر با بیان این مطلب اظهار کرد: برای اجرای طرح امداد زمستانی به مصدومان احتمالی حوادث ترافیکی استان اردبیل، 35 دستگاه آمبولانس در پایگاه های بین جاده ای و 30 دستگاه آمبولانس نیز در مراکز اورژانس شهری با نیروهای آموزش دیده و تجهیزات کامل سازماندهی و آماده سازی شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل فعالیت این نیروها و تجهیزات از هفته جاری آغاز و تا 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز، فعالیت این نیروها و تجهیزات در قالب طرح امداد نوروزی تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد.

وی با اشاره به تجهیز و آماده سازی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان اردبیل برای خدمات رسانی در طرح امداد زمستانی گفت: علاوه بر این، یک دستگاه بالگرد نیز برای امداد رسانی سریع و نیز حضور در مناطق صعب العبور آماده خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی نیروهای اورژانس برای امداد زمستانی در اردبیل

سازماندهی نیروهای اورژانس برای امداد زمستانی در اردبیل