مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:372022-12-18سياسي

فرهنگ بومی حاکم متخذ از معارف دینی است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدان و حمایت مردم، پدیده شوم بی حجابی و بدحجابی را جمع می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فرهنگ بومی حاکم متخذ از فرهنگ و معارف دینی است، گفت: در بسیاری از ادیان آداب و رسوم اسلامی وجود دارد و این رسوخ در لایه لایه های اقوام گوناگون قابل مشاهده است لذا هر چه منسجم تر عمل کنیم نتایج بهتر خواهد بود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر اَلْفِکْرُ فِی اَلْعَوَاقِبِ یُؤْمِنُ مَکْرُوهَ اَلنَّوَائِبِ ، اظهار کرد: کسی که هر کاری می کند دور اندیش باشد او از آثار منفی و گرفتاری ها ایمن خواهد بود به ویژه در کارهای اجتماعی همه باید در یک مسیر با هم باشیم در این صورت حواشی از آن کار اندک خواهد شد.

وی در خصوص انجام مسائل فرهنگی به صورت جزیره ای، افزود: این امر را نه رد می کنیم و نه قبول داریم و معتقدیم در کار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اگر همه باهم عمل کنند خیلی موفق تر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور به این معنی نیست که بخواهیم در این امر دستکاری زیربنایی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بومی حاکم متخذ از معارف دینی است

فرهنگ بومی حاکم متخذ از معارف دینی است