مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-18فرهنگي

اکران «هیچ کس منتظرت نیست» از 28 آذرماه آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سینمایی «هیچ کس منتظرت نیست» محصول مرکز مستند سوره و به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده از روز دوشنبه 28 آذرماه اکران خود را از شهر مشهد آغاز می کند.

- مستند اجتماعی هیچ کس منتظرت نیست از 28 آذرماه در شهر مشهد روی پرده سینما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند سینمایی هیچ کس منتظرت نیست محصول مرکز مستند سوره و به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده از روز دوشنبه 28 آذرماه اکران خود را از شهر مشهد آغاز می کند.

افتتاحیه هیچ کس منتظرت نیست که اکران های منطقه ای و رویدادمحور در قالب پخش رویش برای آن در نظر گرفته شده است، روز دوشنبه 28 آذرماه ساعت 17:30 با حضور عوامل مستند در پردیس هویزه مشهد رقم خواهد خورد و پس از آن این مستند به مدت یک هفته در 2 سانس 16 و 20 در این پردیس سینمایی نمایش داده می شود.

مستند اجتماعی هیچکس منتظرت نیست علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیب دیده، چالش های حاشیه نشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف می کند.

این اثر حول شخصیت سپیده علیزاده و یکی از مددجویان سابقش به نام منا است و در کنار موضوع اصلی و پرداختن به شخصیت این دو، به قصه هایی از زنان کارتن خواب و ترک کرده های اعتیاد و معرفی الگو های درست در توانبخشی این افراد می پرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «هیچ کس منتظرت نیست» از 28 آذرماه آغاز می شود

اکران «هیچ کس منتظرت نیست» از 28 آذرماه آغاز می شود