مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-18اقتصادي

تولید 220 هزارتن کیوی در مازندران/ بسته بندی مناسب راهگشای صادرات


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تولید 220 هزار تن کیوی امسال از باغات استان خبر داد و گفت: مازندران رتبه نخست تولید کیوی را در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به رفع موانع صادرات کیوی با رعایت دستورالعمل های صادراتی اظهار کرد: 5 کانتینر کیوی تولیدی شهرستان عباس آباد به هندوستان ارسال شد.

وی توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی به خارج از کشور را در رونق اقتصادی استان موثر دانست و خاطرنشان کرد: امسال به لحاظ رعایت استاندارد های لازم از سوی باغداران، تولید کیوی مناسب و تک سایز و صادرات محصول با کیفیت به کشور های هدف را در پی دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران سطح زیرکشت کیوی در مازندران را 7 هزار و 600 هکتار اعلام و افزود: از این سطح 70 درصد تولید این محصول در غرب مازندران است.

عنایتی از تولید 220 هزار تن کیوی امسال در باغات استان خبر داد و گفت: مازندران رتبه نخست تولید کیوی را در کشور دارد.

وی اظهار کرد: کیوی مازندران به دلیل کیفیت بالا و ارزآوری مطلوبی که دارد در صورت بهره گیری از بسته بندی های جدید مطابق سلیقه بازارهای هدف و به شرط سلامت کامل محصول می تواند جایگاه ویژه ای در بازار صادراتی استان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 220 هزارتن کیوی در مازندران/ بسته بندی مناسب راهگشای صادرات

تولید 220 هزارتن کیوی در مازندران/ بسته بندی مناسب راهگشای صادرات