مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-18فرهنگي

واکاوی و بازخوانی نهضت جنگل از اهداف بنیاد ملی میرزا است


واکاوی و بازخوانی نهضت جنگل از اهداف تشکیل بنیاد فرهنگی شهید «میرزا کوچک جنگلی» است.

- رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: واکاوی و بازخوانی نهضت جنگل از اهداف تشکیل بنیاد فرهنگی شهید میرزا کوچک جنگلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه در مسئله فرهنگ و ساختار فرهنگی، کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد، گفت: قرار است در هر استان کتابی مبنی بر شهید محوری آن استان منتشر شود که در گیلان با محوریت شهید میرزا کوچک جنگلی چاپ می شود.

ثقتی با تاکید بر اینکه در خصوص کنگره میرزا قرار بر این شده جلسه ای برای تجلیل از همه فعالان این حوزه و کمیته ها برگزار شود، ادامه داد: گزارش کاملی از عملکرد کنگره در همان روز خواهیم داد.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه بنیاد فرهنگی شهید میرزا کوچک راه اندازی می شود، ادامه داد: این بنیاد با هدف بازشناسی و نشر نهضت جنگل بوده و از کارها ماندگار در این خصوص خواهد بود.

وی ادامه داد: با راه اندازی این بنیاد و مشارکتی همه دستگاه ها، یک سازمان با یک بودجه مستقل در همین راستا در سطح ملی آغاز به کار می کند.

ثقتی از برگزاری یادواره 152 شهید طلبه و روحانی گیلان خبر داد و گفت: این یادواره که از برنامه های کنگره بین المللی میرزا کوچک است با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران روز پنج شنبه اول دی ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی و بازخوانی نهضت جنگل از اهداف بنیاد ملی میرزا است

واکاوی و بازخوانی نهضت جنگل از اهداف بنیاد ملی میرزا است