مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:592022-12-18اقتصادي

پلی اکریل در دولت سیزدهم احیا شد/ تعیین تکلیف بدهی های شرکت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بسیاری از موارد توقیف شده شرکت پلی اکریل توسط بانک ها رفع توقیف شد و این شرکت با جدیت فعالیت خود را دنبال می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص شرکت پلی اکریل و شرکت DMT، اظهار کرد: این دو شرکت در طول دولت سیزدهم و مدیریت جدید استان احیا شده اند.

وی افزود: جهت احیای این واحد های تولیدی همکاری های خوبی انجام شده و این شرکت هم اکنون فعال است و توانسته بدهی های خود را تعیین تکلیف کند و با 2 هزار و 200 کارگر فعالیت خود را با جدیت دنبال می کند.

نقش با اشاره به اینکه شرکت پلی اکریل دیگر هیچ گونه معوقه حقوق و دستمزد ندارد، خاطر نشان کرد: خط اکریلیک این کارخانه فعال شده و خط پلی استر نیز صد در صد افزایش ظرفیت داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان شرکت پلی اکریل را یکی از متقاضیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان معرفی کرد و گفت: مصوباتی را برای بانک های عامل طرف قرارداد و تسهیلات شرکت پلی اکریل و شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی DMT داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی اکریل در دولت سیزدهم احیا شد/ تعیین تکلیف بدهی های شرکت

پلی اکریل در دولت سیزدهم احیا شد/ تعیین تکلیف بدهی های شرکت