مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-18اقتصادي

پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل شهری شهرکرد اضافه شد


رییس شورای اسلامی شهرکرد از اضافه شدن پنج دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: تا پایان دی ماه نیز 11 اتوبوس دیگر نیز وارد این ناوگان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی حیدری در آیین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: امسال 16 دستگاه اتوبوس جدید با بودجه ای حدود 21 میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد اضافه می شود که پنج دستگاه از این اتوبوس ها به مناسبت روز حمل و نقل فعال شد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد یادآور شد: یک میلیارد و 300 میلیون تومان با مصوبه شورای شهر برای خرید هریک از این اتوبوس های جدید تخصیص یافت که قیمت هر یک از این اتوبوس ها حدود پنج میلیارد و 200 میلیون تومان است و مابقی مبلغ از اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

حیدری یادآور شد: هم اکنون 138 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد مشغول به فعالیت است و سال گذشته نیز 13 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد همچنین برای امسال 30 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که تاکنون نوسازی تعدادی از آن ها به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: 10 دستگاه اتوبوس جدید نیز از محل مصوبات سفر رییس جمهور به شهرکرد، مصوب شده است که به شهرداری شهرکرد تحویل داده شود و پیگیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل شهری شهرکرد اضافه شد

پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل شهری شهرکرد اضافه شد