مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:012022-12-18دانش

نمی توان توسعه ایران را مستقل از توسعه کشورهای همسایه دانست


رییس اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی گفت: پیشرفت و توسعه ایران مستقل از توسعه و پیشرفت کشورهای همسایه که عموما هم مسلمان اند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی گفت: پیشرفت و توسعه ایران مستقل از توسعه و پیشرفت کشورهای همسایه که عموما هم مسلمان اند، نیست و میسر نمی شود.

حسین بذرافشان امروز27 آذرماه در آیین تقدیر از دانشجویان غیرایرانی که در موسسه آموزش عالی فردوس به مناسبت روز جهانی مهاجرین برگزار شد، اظهار کرد: حدود 100 هزار دانشجوی غیرایرانی در کشور داریم که از این تعداد 10 هزار دانشجو در خراسان رضوی پذیرش شده و از مجموع دانشجویان غیر ایرانی استان، تعداد 2500 نفر در دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل اند.

وی با بیان اینکه تعریف مهاجر در کشور ما با تعریف جهانی آن متفاوت است، افزود: مهاجر کسی است که جلای وطن می کند و قرار است در کشوری دیگر به مدت طولانی زندگی کند و در واقع آنجا وطن او است، لذا باید در تمام سرشماری ها جزو شهروندان آن کشور حساب شود.

رییس اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: به لحاظ فراهم آوردن زیرساخت ها در کشور، فرآیندها همگام با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی پیش نرفته است و باید سعی شود تا به این گفتمان اصیل نزدیک شویم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان توسعه ایران را مستقل از توسعه کشورهای همسایه دانست

نمی توان توسعه ایران را مستقل از توسعه کشورهای همسایه دانست