مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-18سياسي

مقوله اخلاق باید در اساتید و معلمان نهادینه شود


رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی،گ فت: دانشجو از استاد خود و دانش آموز از معلم خود می آموزد که چگونه با مردم برخورد کند، لذا باید اخلاق را در اساتید و معلمان نهادینه کنیم تا جامعه اخلاق مدار داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی شهریاری امروز در دومین همایش دانشگاه اخلاق محور که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد با تقدیر از خدمات ارزنده جامعه پزشکی در تمام عرصه ها، اظهار کرد: با تمام خدماتی که پزشکان ما از گذشته تا حال داشتند و دارند اما در حوزه اخلاق آنچه در حد انتظار یک جامعه اسلامی است؛ نیستند.

وی افزود: دانشجو از استاد خود و دانش آموز از معلم خود می آموزد که چگونه با مردم برخورد کند، لذا باید اخلاق را در اساتید و معلمان نهادینه کنیم تا جامعه اخلاق مدار داشته باشیم.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بسیاری از امکانات مورد نیاز در بیمارستان های دولتی وجود دارد، تاکید کرد: متاسفانه در شرایط سخت اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند برخی از پزشکان از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و بر خلاف اخلاق حرفه ای، بیماران را به مطب خصوصی خود ارجاع می دهند.

وی ادامه داد: اگر انصاف و اخلاق حاکم باشد برای جراحی مغز 280 میلیون تومان از بیمار وصول نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقوله اخلاق باید در اساتید و معلمان نهادینه شود

مقوله اخلاق باید در اساتید و معلمان نهادینه شود