مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-18سياسي

تشریح کارنامه آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم


محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با فرارسیدن 27 آذر روز «وحدت حوزه و دانشگاه» خدمات آموزشی بنیاد در دولت سیزدهم را تشریح کرد.

- محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با فرارسیدن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه خدمات آموزشی بنیاد در دولت سیزدهم را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل سخنان دکتر فقیه در پی می آید.

اهداف تبیین شده اداره کل آموزش بنیاد در دولت سیزدهم را بیان کنید؟ اهداف آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحقق فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت مدیران آینده نظام، رشد و ارتقای کمی و کیفی تحصیلی جامعه ایثارگری برای کسب مدارج و رتبه های برتر و بالاتر علمی، اجرای سند تحول دولت سیزدهم در حوزه آموزش با رویکرد طراحی الگوهای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ارتقای علمی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر تعیین شده است.

آمار جامعه هدف تحصیلی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بخصوص طلاب معزز شاهد و ایثارگر به چه میزانی است؟ جامعه هدف بنیاد شامل همسر و فرزندان معظم شهدا، جانبازان معزز 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان عزیز و همسر و فرزندان آنها است که در سال جاری بالغ بر 2450 نفر طلاب معزز شاهد و ایثارگر، 79692 نفر دانشجوی شاهد و ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح کارنامه آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

تشریح کارنامه آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم