مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:552022-12-18فرهنگي

معاون وزارت فرهنگ: میانگین سرانه مطالعه در کشور 30 دقیقه است


با وجود مشکلات موجود در عرصه کاغذ و صنعت نشر و چاپ، حدود 70 درصد تولید کتاب در کشور، تالیفی است و دولت در این عرصه نیز کمترین متولی گری را دارد و عمده آن در اختیار مردم است.

- یاسر احمدوند: با وجود مشکلات موجود در عرصه کاغذ و صنعت نشر و چاپ، حدود 70 درصد تولید کتاب در کشور، تالیفی است و دولت در این عرصه نیز کمترین متولی گری را دارد و عمده آن در اختیار مردم است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نداشتن جهت گیری فرهنگی قطعا زندگی را بی معنی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ یاسر احمدوند 27 آذرماه 1401 در نشست با اهالی قلم (انجمن های ادبی، ناشران و نویسندگان) استان مرکزی اظهار کرد: مباحث مطرح شده در جلسه صرفا مختص استان مرکزی نیست، بلکه شامل حال تمام نقاط کشور می شود.

وی با بیان اینکه حل نشدن برخی از مشکلات به معنای عدم شناسایی مشکل و راه حل نیست، بلکه شاید دلایل مختلفی داشته باشد، افزود: در حوزه فرهنگ، نمی توان برای یک مشکل یک نسخه و اقدام عاجل داشت و مسلما با یک عامل نیز نمی توان یک امر را در یک فرد نهادینه کرد.

احمدوند با اشاره به اینکه برای عادت شدن فرهنگ کتابخوانی باید عوامل مختلف را در نظر گرفت، گفت: اگر نیاز به خواندن و دانستن در افراد ایجاد شود، حتما فرد محصول مورد نظر خود را پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزارت فرهنگ: میانگین سرانه مطالعه در کشور 30 دقیقه است

معاون وزارت فرهنگ: میانگین سرانه مطالعه در کشور 30 دقیقه است