مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-18اقتصادي

آنچه بر بیمارستان ابوذر اهواز در پیک آنفلوآنزا گذشت


مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان ابوذر اهواز، مهمترین اقدامات این مرکز درمانی را برای مقابله با پیک آنفلوانزا بحران تنفسی در اطفال و نوزادان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ندا فضل علی زاده بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای ضمن تشریح اقدامات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان ابوذر اهواز برای مقابله با پیک آنفلوانزا و بحران تنفسی در اطفال و نوزادان بیان کرد: در آذرماه گذشته و در اوج بحران میانگین حداکثر 250 بیمار بستری را داشتیم که امسال این آمار به 350 نفر افزایش یافت.

وی به استفاده حداکثری از ظرفیت این مرکز برای خدمات رسانی به مراجعان اشاره کرد و افزود: از شروع بحران امسال تصمیم گرفتیم که تعداد تخت های این مرکز را افزایش دهیم که برای شروع تعداد 11 تخت به تخت های اورژانس ابوذر اضافه کردیم و پس از آن و با افزایش آمار مراجعان، اورژانس شماره دو را با ظرفیت 21 تخت در طبقه اول بیمارستان راه اندازی کردیم.

فضل علی زاده اظهار کرد: در ادامه روند توسعه خدمات رسانی، برای کنترل اورژانس و ورودی آن و انتقال هرچه سریع تر بیماران از اورژانس به بخش، تعداد 20 تخت بستری به ظرفیت تخت های بستری بیمارستان افزوده شد و در اقدام آخر دوباره و با استفاده از فضاهای خالی بیمارستان، 20 تخت بستری دیگر مجهز به همه امکانات پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بر بیمارستان ابوذر اهواز در پیک آنفلوآنزا گذشت

آنچه بر بیمارستان ابوذر اهواز در پیک آنفلوآنزا گذشت