مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 07:252022-12-19سياسي

نماینده مجلس: عدم برخورد قضایی با سلبریتی ها مصداق تبعیض ناروا است


اگر با اصحاب شهرت، سلبریتی ها و چهره ها در جایی که مرتکب تخلف می شوند، برخورد قانونی صورت نگیرد، مصداق تبعیض ناروا و خلاف قانون اساسی است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره برخورد قضایی با سلبریتی های دروغ پرداز،  گفت: از اصول بنیادین حقوق و دموکراسی در اداره جامعه این است که همه در برابر قانون مساوی هستند و این قاعده ، هیچ استثنایی ندارد، بنابراین سلبریتی ها در برابر قانون مصونیت ندارند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی شاهد آن بودیم که بسیاری از اصحاب قدرت، به صورت عادلانه توسط قوه قضاییه محاکمه شدند و ما حتی تا سطح معاونت رییس جمهور هم کسانی را داریم که توسط قوه قضاییه محاکمه شده اند.

 نماینده مردم ابهر در مجلس ادامه داد: در اصحاب ثروت نیز کسانی را داریم که هزاران هزار میلیارد تومان ثروت داشتند، اما وقتی مرتکب تخلفی شدند، به صورت عادلانه با آن ها برخورد شده و مماشاتی با این افراد صورت نگرفته است، چراکه قانون، یکی از ارکان دموکراسی و از اصول بنیادین حقوقی است.

وی تأکید کرد: اگر بنا باشد کسانی در برابر قانون مصونیت داشته باشند، طبعاً چیزی از دموکراسی باقی نخواهد ماند و به سمت دیکتاتوری حرکت خواهیم کرد، حالا این دیکتاتوری یک زمانی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: عدم برخورد قضایی با سلبریتی ها مصداق تبعیض ناروا است

نماینده مجلس: عدم برخورد قضایی با سلبریتی ها مصداق تبعیض ناروا است