مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-19سياسي

خسروی: ایران توانست با غلبه بر جریان تکفیری - تروریستی جهان را به سمت صلح سوق دهد


سید حسین خسروی عضو هیئت پارلمانی کشورمان در جریان سفر به اکوادور گفت: جهان امروز نیاز به امنیت و آرامش دارد و جمهوری اسلامی ایران توانست با غلبه بر جریان تکفیری - تروریستی در منطقه، - سید حسین خسروی عضو هیئت پارلمانی کشورمان در جریان سفر به اکوادور گفت: جهان امروز نیاز به امنیت و آرامش دارد و جمهوری اسلامی ایران توانست با غلبه بر جریان تکفیری - تروریستی در منطقه، بیش از پیش جهان را به سمت صلح و ثبات سوق دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر سلیمی نایب رییس گروه دوستی پارلمانی کشورمان و اکوادور و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و اکوادور در سفر به کیتو با رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی اکوادور و ایران دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار لنین باررتو رییس گروه دوستی پارلمانی اکوادور و ایران ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هیئت گروه دوستی کشورمان گفت: روابط پارلمانی ایران و اکوادور از ظرفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم در مناسبات دوجانبه، شاهد روند رو به رشدی باشیم.

وی در این زمینه ابراز امیدواری کرد که دو کشور بتوانند در سالهای پیش رو روابط فیمابین را در سطوح مختلف توسعه دهند.

اصغر سلیمی نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اکوادور نیز در این دیدار با اشاره به قدمت نیم قرن روابط میان دو کشور گفت: با توجه به پیشینه روابط جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی: ایران توانست با غلبه بر جریان تکفیری - تروریستی جهان را به سمت صلح سوق دهد

خسروی: ایران توانست با غلبه بر جریان تکفیری - تروریستی جهان را به سمت صلح سوق دهد