مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-19ورزشي

آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد قهرمانی فوتبال اردبیل در جام فلق


آیین بزرگداشت 35امین سالگرد قهرمانی تیم فوتبال اردبیل در مسابقات جام فلق که به همت مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتات فوتبال برگزار و از بازیکنان حاضر در جام فلق تقدیر شد.

- ایسنا/اردبیل آیین بزرگداشت 35امین سالگرد قهرمانی تیم فوتبال اردبیل در مسابقات جام فلق که به همت مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتات فوتبال برگزار و از بازیکنان حاضر در جام فلق تقدیر شد.

در این مراسم استاندار اردبیل یکی از عوامل پایین بودن وضعیت شاخص های توسعه استان را نبود مطالبه گری در استان دانست و گفت: مطالبه گری از مسئولان باید در جامعه گسترش یابد به طوری که مردم، نخبگان و افراد دلسوز محور اصلی مطالبه گری هستند و باید فرهنگ مطالبه گری در جامعه گسترش یابد تا استان اردبیل به جایگاه حقیقی خود برسد.

به گفته وی اردبیل پر از استعداد است و وقتی به گذشته فوتبال اردبیل نگاه می کنیم واقعا انسان به وجد و شعف می آید اما امروز متاسفانه ورزش استان هم مانند سایر حوزه ها عقب مانده است.

با اشاره به پایین بودن شاخص استان در بخش زیرساخت ها گفت: ما تنها استانی هستیم که مرکز استان راه مناسبی برای ارتباط با مرکز کشور ندارد و شهرستان های استان هم راه مناسبی برای ارتباط با مرکز استان ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد قهرمانی فوتبال اردبیل در جام فلق

آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد قهرمانی فوتبال اردبیل در جام فلق