مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-19ورزشي

برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد + عکس


سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد و قهرمان این رقابت ها روز جمعه 28 بهمن مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران از روز جمعه 22 مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان بین چهارمحال، ذوب آهن اصفهان، طلوع مهر یزد، سایپا تهران و سریک گنبد آغاز شده است و مرحله مقدماتی این رقابت ها روز جمعه 30 دی ماه به پایان می رسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد و بر اساس این برنامه در پایان مرحله گروهی، چهار تیم اول تا چهارم جدول مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد که دیدارهای این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود.

بدین ترتیب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان روز یکشنبه نهم بهمن ماه در شهرهای دو تیم اول و دوم جدول و دور برگشت این مرحله روز یکشنبه 16 بهمن ماه در شهرهای تیم های سوم و چهارم جدول برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه دیدارهای سوم طبق برنامه دور رفت برگزار خواهد شد.

دیدارهای رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال بانوان سال 1401 به صورت تک مسابقه روز جمعه 28 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد + عکس

برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان اعلام شد + عکس